tisdag 29 november 2016

Mer julpynt!

Inför lillajul och första advent julpyntade jag det sista i min lägenhet och nu är det klart och alldeles juligt och mysigt! Jag gillar julpynt, men det får ändå inte vara överdrivet mycket. Lagom mycket är bra och det skulle jag säga att jag har nu. Visst, en lite mini-gran skulle passat fint, men det får jag kanske försöka skaffa till nästa jul istället :)



























Ljusslingan på första bilden är från IKEA och blev förälskad i den genast när jag fick syn på den på IKEAS pressbilder inför julen. Tror ändå jag tänker ha den framme året om, för den är så fin och ljusslingor tycker jag absolut lämpar sig året om och inte bara under julveckorna. 

De två julkuddarna är från H&M Home.



































Visst är det sött att sätta hyacinterna i muggar?! Muminmuggar blir de perfekta krukorna! 


































På lördagen var vi på en lillajulsmarknad och där fanns en kvinna som hade gjort en massa fint av gamla skedar, bl.a då sådana här skedar med en massa olika julcitat. Måste bara köpa en!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar